Uczę się pilnie

📌Zajęcia indywidualne 📖 „Uczę się pilnie” – to forma zajęć, która ma na celu usuwanie przyczyn i objawów trudności w uczeniu się, a więc stworzenie dziecku możliwości do wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego, stymulowanie funkcji percepcyjno-motorycznych, wyrównywanie braków w umiejętnościach i wiadomościach oraz usuwanie przyczyn niepowodzeń szkolnych.
➡️Na zdjęciach Helena, która pracuje na układankach lewopółkulowych. Ta pomoc dydaktyczna ułatwia dzieciom rozwijanie umiejętności myślowych, ale usprawnia zaburzenia koncentracji oraz ułatwia zapamiętywanie liter, słów i przedmiotów.
➡️Szymon natomiast utrwala umiejętność czytania metodą krakowską, która polega na tym, że dziecko uczy się najpierw sylab, a nie poszczególnych liter. Krakowska metoda czytania (zwana też sylabową) jest elementem terapii neurobiologicznej, która stymuluje wszystkie funkcje poznawcze u dziecka.
Zajęcia realizowane są w ramach projektu „DROGA DO SAMODZIELNOŚCI – SPECJALISTYCZNE WSPARCIE REHABILITACYJNO-TERAPEUTYCZNE DLADZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” rok II realizowany w okresie 01.04.2024 – 31.03.2025 współfinansowanego ze środków PFRON.