Uczę się pilnie – zajęcia nie muszą być nudne

Zajęcia terapeutyczne wcale nie muszą być nudne ☺. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii nauka może być interesująca. Wykorzystując stół interaktywny edukacja przez zabawę Dla wielu dzieci, zwłaszcza tych niespokojnych, jest to klucz do zainteresowania się nauką. Interakcja z komputerem zmniejsza strach przed błędami i presję autorytetu terapeuty, tworząc przyjazne środowisko do nauki. Zajęcia Uczę się pilnie to spotkania pedagogiczne mające na celu kształtowania rozwoju w zakresie sfery poznawczej i emocjonalno – motywacyjnej. Modyfikacja dotyczy także struktury wiedzy i umiejętności szkolnych dzieci i młodzieży. W wyniku zaburzeń w funkcjonowaniu poszczególnych modalności zmysłowych dziecko może doświadczać wielu problemów podczas nauki szkolnej m.in.w zakresie mówienia, pisania, czytania, rysowania.
Nowoczesne pomoce dydaktyczne podnoszą jakość i efektywność zajęć, zarówno grupowych, jak i indywidualnych, oraz zwiększą wartość informacji zwrotnej od nauczyciela. Umożliwią dostosowywanie metod nauczania do poziomu, wybierając najskuteczniejsze rozwiązania.
Zajęcia realizowane są w ramach projektu „DROGA DO SAMODZIELNOŚCI – SPECJALISTYCZNE WSPARCIE REHABILITACYJNO-TERAPEUTYCZNE DLA DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” rok II realizowany w okresie 01.04.2024 – 31.03.2025 współfinansowanego ze środków PFRON.