Poznajemy litery: k,K oraz jak wygląda kot i jego rasy.
Uczniowie klasy II na ostatnich zajęciach poznali literę drukowaną i pisaną „k”, „K”. Odpowiadali jaką cechę wspólną mają obrazki przedstawione w ćwiczeniu, a po odgadnięciu pokolorowali wnętrze konturów nowo wprowadzonych liter: małej „k” i wielkiej „K”. Następnie Julka i chłopcy odszukiwali i zakreślali literkę „K” wśród innych wcześniej poznanych głosek oraz łączyli sylaby w pary. Uczniowie wiedzą jak pisać wielką i małą literę K, umieją dzielić wyrazy na sylaby i znają miejsce występowania głoski „k” w wyrazie. Kolejnym zadaniem było rozwiązanie zagadki, której hasłem to wyraz KOT. Tym razem zapoznali się z wyglądem KOTA. Julka, Igor i Szymon przyglądali się różnym rasom kotów. Później wszyscy na tablicy multimedialnej dopasowywali części ciała kota do etykiet wyrazowych, łączyli duże koty z małymi. Na koniec zajęć przenieślimy się do krainy bajek i oglądaliśmy najpopularniejsze koty z kreskówek. Te zajęcia były bardzo ciekawe i było dużo przy tym zabawy.
Lekcja W-fu. Ćwiczymy poprzez zabawę w zoo: był wyścig żółwi, niedźwiedzi i węży, a Julka dopingowała kolegów z klasy 😉 Jak myślicie, kto wygrał wyścig? 🙂